مسيحنا فوق الزمان

الاثنين، 17 نوفمبر 2008

ثقتى فيك


بفرحه القلب اناجيك
مهما ضاق على الطريق

فانا ليك وملك يديك

لإرادتك انا طالب ولمشيئتك انا راجى



يا قدير



بسلامى اترنم ليك

مهما ثارعلى عدو الخير

فرجائى فيك كبير

وروحى بفرح ترفرف بشوقها اليك



ياعظيم



بثقتى فيك اسير ياعظيم

مهما تألمت من اعوان الشرير

فقدرتك تحمينى وتشبعنى منذ كنت رضيع

وقلبى يخفق كلما سمع لا تخف يا صغير



يارجائى الوحيد


بعينى الصغيره اراك يا عظيم

يكفينى ارانى فى حدقه عينيك

يكفينى نقشك لى على كفيك

فعقلى يعجز عن شكرك يا عظيم



اشكرك إلاهى الوحيد



بكل لحظه فى حياتى
بكل نفس يحينى

بكل نبضه تسبينى

بكل فكره رفعتنى ليك



يا حبيبى الرحيم



اشكرك يامن خلقنى من تراب

اشكرك يامن فدانى بدماه

اشكرك يامن يدبر لى الحياه



فافعل بى ما تريد



لك انا فثبت مشيئتك فى

لك انا فساعدنى ارضيك

لك انا فبك قوتى مهما كنت ضعيف













ليست هناك تعليقات: